Ідентифікаційний номер платника податків

Як отримати ідентифікаційний номер іноземця? Цей процес регулюється нормами законодавства України, які встановлюють реєстр платників податків (фіз. осіб).

Отримати ідентифікаційний номер платника податків в Україні необхідно всім іноземцям - це обов'язкова процедура. Це необхідно людям без громадянства з багатьох причин: якщо ви хочете працевлаштуватися в Україні, плануєте увійти в коло акціонерів або співзасновників якої-небудь української організації, якщо ви реєструетесь як фізична особа підприємець або плануєте вступати задля навчання в український ВНЗ. Знадобиться ІНПП також і для оформлення посвідки на проживання, при відкритті рахунків в банках, а також при процедурі отримання громадянства України.

Щоб отримати ідентифікаційний номер Україна, будуть необхідні такі документи:

  • паспорт іноземця та його копія;
  • переклад паспорта на укр. мову;
  • довіреність, завірена нотаріусом.

Додаткова складність може полягати в апостилізації, якщо частина документів була оформлена на території іншої країни. У цьому випадку їх слід провести через процес легалізації, щоб надати їм необхідну юридичну силу.

Як отримати ІНПП

Як і у випадку з іншими документами, отримання ідентифікаційного номера потребує збору всіх необхідних паперів, після чого в термін до п'яти робочих днів ідентифікаційний номер іноземця - ваш. Це цілком прийнятні терміни, і прискорити їх не можна. Однак якщо ви бажаєте захистити себе від зайвої паперової тяганини, фахівці з АО «Лєтрадо» готові прийти на допомогу.

Ми допоможемо значно оптимізувати цю процедуру і проведемо всю «канцелярську» та узгоджувальну роботу максимально швидко. З нами отримати ІНПП буде легко, а сама процедура пройде без бюрократичних зволікань!